خاطرات تنهایی

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

تنهایی

این دفتر تنهاییم نیست،

جایی برای خالی کردن خستگیهایم نیست،

این جا جایی برای آرامش دغدغه هایم نیست

،حتی قطره ای از فضای من نیست،

اینجا خیلی دورتر از آنجاییست که من هستم

و دورتر از جایی که تلالؤ آن را میبینم،

در میان جماعت خوب و بد و خاطرات و افکار ریز و درشت بودن حسم نیست.

می دانی!؟من تنها گاهی اینجا مینویسم و تو گاهی میخوانی...

بیهوده نمینویسم ...بیهوده نخوان...................

در زندگی هیچ را بیهوده نمیبینی بیهوده نپندار........




نوشته شده توسط بی نام
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

تنهایی

دوشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۱۱ ق.ظ

این دفتر تنهاییم نیست،

جایی برای خالی کردن خستگیهایم نیست،

این جا جایی برای آرامش دغدغه هایم نیست

،حتی قطره ای از فضای من نیست،

اینجا خیلی دورتر از آنجاییست که من هستم

و دورتر از جایی که تلالؤ آن را میبینم،

در میان جماعت خوب و بد و خاطرات و افکار ریز و درشت بودن حسم نیست.

می دانی!؟من تنها گاهی اینجا مینویسم و تو گاهی میخوانی...

بیهوده نمینویسم ...بیهوده نخوان...................

در زندگی هیچ را بیهوده نمیبینی بیهوده نپندار........


موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۱
بی نام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی